いきました!^_^


View Place of Interest in a larger map

Wednesday, February 9, 2011

Selepas 2 Tahun

Sedar tak sedar, hari ini 9 February 2011 adalah ulang tahun ku yang ke 2 di tempat kerja ku sekarang ni. Banyak pengalaman yang telah ku timba sepanjang berada di sini. Begitu juga kejayaan demi kejayaan dicapai yang agak boleh dibanggakan oleh rakyat Melaka. Tidak kurang juga tangga demi tangga aku jatuh.

Hari ini juga aku telah ditawarkan bekerja di Bawah Jabatan Ketua Menteri Melaka. Alhamdulillah... Terima atau tidak? tunggu sahajalah keputusannya esok.

p/s : mungkin belum masanya aku tulis post ni, dalam keadaan yang pening.

6 comments:

msaifuddin said...

alhamdulillah..
apa cer sama projek?
takkan abandon kot...

M Saufi A R said...

alhamdulillah... projek, still on, cuma belum ke sana je lagi untuk daftar, maaf atas segala kelewatan tgh nak guna duit bro :-)

msaifuddin said...

u dont hv money tell me..
i give u money..
serious!
CIFUT?

M Saufi A R said...

seriuosly? CIFUT tu apa?

mrsmuzzammil said...

sufi dpt offer kat mne JKM?

M Saufi A R said...

oh tidakkkk hehehehe rupanya ada jugak yg tak tau hehehe.. dapat K-eko kak